Dobronická 1257, Praha 4 Navigovat

777 909 908 Po - Ne: 9 - 19 hod.

Dobronická 1257, Praha 4
Po - Ne: 9 - 19 hod.

Poškozená zásilka

V našem vlastním zájmu i v zájmu našich zákazníků připravujeme zboží na přepravu co nejpečlivěji, aby dorazilo vždy včas a v pořádku.
Pokud i přes všechna opatření dojde k poškození zásilky, jsme tu, abychom společně s vámi problém co nejrychleji vyřešili.

Poškozený obal zásilky

  • Při převzetí pečlivě zkontrolujte obal zásilky.
  • Zjevně poškozenou zásilku (např. proražený nebo potrhaný obal) nepřebírejte, pokud se nemůžete stoprocentně ujistit, že zboží uvnitř je v pořádku.
  • Důvod odmítnutí zásilky vždy uveďte doručovateli do přepravního listu ke svému podpisu.
  • Informujte nás o problému telefonicky nebo e-mailem, dohodneme se na dalším postupu.

Poškozené zboží uvnitř zásilky

  • Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po doručení.
  • V případě poškození obsahu nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den po dni doručení) kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, dohodneme se na dalším postupu.
  • Nevyhazujte ani neupravujte obal zásilky.
  • Pokud je to možné, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a fotografie obalu.

Telefonní čísla a e-mailové adresy, na kterých nás můžete kontaktovat.

Autosedačky a cestování Hračky a dárky Kočárky Kojení a krmení Koupání a přebalování Oblečení a doplňky Péče o dítě Spaní a nábytek Blog Naše prodejna

Rozumíme vám i miminkům.
Navštivte nás osobně!

Pondělí – Neděle: 9 – 19 hod.


Dobronická 1257, Praha 4 Navigovat

  • Osobní odběr ZDARMA
  • Pohodlné parkování před naší provozovnou

© 2024 | Všechna práva vyhrazena.
Čekejte prosím...