Jak u nás nakupovat

Úvodní stránka

Na úvodní stránce e-shopu jsou pro Vás vždy připraveny aktuální zprávy, informace a výběr nových, akčních nebo jinak zajímavých produktů z naší nabídky. Celý e-shop je koncipován tak, aby prohlížení, hledání i nakupování zboží bylo snadné a intuitivní. Pokud i přesto narazíte na nějaký problém či nejasnost, neváhejte nás kontaktovat

Přidání zboží do nákupního košíku

Zboží lze do nákupního košíku přidat až v detailu zboží tlačítkem Do košíku. Tím je zajištěno, že máte před nákupem k dispozici všechny informace o zboží a jeho případných variantách. Pokud je zboží nabízeno ve více variantách, nezapomeňte před přidáním do košíku vybrat požadovanou variantu kliknutím na její obrázek.

Po přidání zboží do nákupního košíku můžete pokračovat v procházení zboží a případném přidávání dalšího zboží do košíku. Jakmile budete chtít objednávku odeslat, klikněte na symbol nákupního košíku v záhlaví stránky a dokončete objednávku.

Dokončení objednávky

Výběr dopravy a platby

Po kliknutí na symbol košíku se zobrazí obsah vašeho nákupního koše. V prvním kroku vyberete požadovaný způsob dopravy a způsob platby. Po provedení výběru se pod tabulkou možností zobrazí aktuální cena dopravy. Pokud je zde uvedena nula, doprava není účtována. Pokračujte kliknutím na tlačítko Další krok objednávky

Zadání údajů pro doručení

Ve druhém kroku objednávky zadáte údaje pro doručení zásilky a můžete zadat také fakturační údaje, pokud se liší od doručovacích.

Dále můžete pokračovat v objednávce bez registrace nebo s registrací. Pokud se chcete během své první objednávky v našem e-shopu zároveň zaregistrovat, zvolte si libovolné heslo – přihlašovat se pak budete pomocí vaší e-mailové adresy a tohoto hesla. Registrací získáváte další výhody v podobě věrnostních slev.

Kontrolní náhled před odesláním:

Ve třetím kroku objednávky se zobrazí pouze kontrolní náhled objednávky před odesláním, kde můžete zkontrolovat všechny zadané údaje a případně se vrátit k jejich opravě. Objednávku odešlete stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Procházení a výběr zboží

Menu kategorií zboží
V levé části obrazovky pod nadpisem Katalog zboží najdete menu hlavních kategorií zboží. Pro lepší orientaci ve zboží je většina hlavních kategorií rozdělena ještě na podrubriky. Kompletní nabídku zboží dané podrubriky zobrazíte kliknutím na její název.
Filtr v záhlaví – zboží v rubrikách můžete filtrovat podle značky, skladové dostupnosti a řadit si je abecedně nebo podle ceny

Menu výrobců
Pokud Vám nevyhovuje procházení zbožím, řazeným do jednotlivých kategorií, můžete přepnout menu v levém sloupci na třídění dle výrobců – přepínač najdete nad seznamem kategorií nebo výrobců v levém sloupci hned pod nadpisem Katalog zboží.

Informace
Pod tímto nadpisem najdete odkazy na uřitečné informace, jako jsou kontaktní údaje, kniha přání a stížností, údaje o ochraně osobních dat a také např. doporučenou výbavičku novorozenců.

Zobrazení přehledu zboží
V jednotlivých podrubrikách je zobrazen vždy přehled zboží se stručnými informacemi o zboží. Pokud je položka nabízena ve více variantách (např. ve více barvách), je v přehledu zboží vyobrazena pouze první varianta a další najdete v detailu zboží. U zboží najdete tyto informace:

Více variant: Tento indikátor se zobrazí, pokud je zboží nabízeno ve více barvách, velikostech nebo provedeních. Další varianty zobrazíte kliknutím na tento indikátor.

Skladem: Tento indikátor se zobrazí, pokud je na skladě alespoň jedna z nabízených variant zboží

Více informací: Kliknutím na toto tlačítko přejdete na detail zboží s podrobnými informacemi o výrobku

Cena: Je uvedena vždy cena včetně DPH zobrazené varianty zboží. Pokud je v ceně zahrnuta i doprava, je přes obrázek zboží zobrazen indikátor Doprava zdarma. U levnějších výrobků můžete získat dopravu zdarma při nákupu různého zboží v celkové ceně nad stanovený limit (zobrazen u ikony košíku vpravo v záhlaví stránky. Pokud je zboží nabízeno i v dalších variantách, jsou ceny těchto provedení zobrazeny v detailu zboží. Ceny jednotlivých variant zboží mohou být různé.

Zobrazení podrobných informací o zboží

Zobrazení detailu zboží
Detail zboží zobrazíte vždy kliknutím na název zboží, obrázek zboží nebo na tlačítko více informací“ v přehledu zboží.
Pokud je výrobek nabízen ve více variantách nebo barevných provedeních, je v horní části obrazovky vždy zobrazeno vybrané provedení výrobku a veškeré informace (název, cena, dostupnost, katalogové číslo) a nástroje (přidat do košíku, pohlídat cenu, garance nejnižší ceny) se vážou právě k tomuto vybranému provedení.
Další varianty produktu, pokud jsou k dispozici, jsou zobrazeny níže a lze je vybrat kliknutím na jejich náhled. Poté se zobrazí vybraná varianta v horní části.

Tlačítko Pohlídat cenu
Po kliknutí na tlačítko se zobrazí pole pro zadání vaší e-mailové adresy. Pokud dojde ke změně ceny zboží, bude vám na tuto e-mailovou adresu zaslána informace o změně ceny. V každém takovémto e-mailu také najdete krátký návod, jak jednoduše odhlásit odběr informací o změně ceny.

Tlačítko Pohlídat dostupnost
Tlačítko je zobrazeno pouze v případě, že vybraný produkt není skladem. Po jeho stisknutí se zobrazí pole pro zadání vaší e-mailové adresy. Jakmile zboží přijmeme na sklad, bude vám na tuto e-mailovou adresu zaslána informace o naskladnění. V každém takovémto e-mailu také najdete krátký návod, jak jednoduše odhlásit odběr informací o změně ceny.

Garance nejnižší ceny
Kliknutím na tlačítko Garance nejnižší ceny se otevře formulář pro zadání a odeslání informací o jinde nalezené nižší ceně. Pokud budete mít zájem, abychom Vám nabídli lepší podmínky, zaškrtněte ve formuláři volbu "Mám zájem o koupi tohoto výrobku" a my Vás budeme kontaktovat. Funkce garance nejnižší ceny vám tak umožní nakoupit vše na jednom místě za nejnižší ceny, které naleznete v různých e-shopech. Ušetříte si tak starosti s placením poštovného na více místech i obavy z nákupů v neprověřených e-shopech.

Vyhrazujeme si právo nevytvořit nabídku v případě, že v odkazovaném e-shopu nelze zboží v reálném termínu koupit a v případech, kdy je v rámci garance zákazníkem odkazováno na zboží nižší jakosti, zboží z neoficiální distribuce, zboží po opravě nebo reklamaci či zboží, kde prodejce neposkytuje standardní záruční podmínky a podporu. V našem e-shopu nabízíme zboží s plnou záruční i pozáruční servisní podporou výhradně z oficiálních dovozů a distribucí. Funkce Garance nejnižší ceny se nesnaží konkurovat tzv. šedým dovozcům a různým příležitostným pokoutním prodejcům. Děkujeme za pochopení.

Dostupnost zboží
Dostupnost zboží je vztažena vždy k variantě, u které je zobrazena.

Význam jednotlivých symbolů je následující:
Skladem – zboží je k uvedenému datu a hodině dostupné přímo na naší provozovně v zobrazeném počtu kusů.
Obvyklá dostupnost - zboží není skladem, ale bývá běžně dostupné u dodavatele. Je zde zobrazeno, za jak dlouho (počet pracovních dní) je zboží obvykle připraveno k odběru nebo k odeslání. Obvyklá dostupnost je uvedena na základě informací dovozce nebo výrobce a předchozí naší zkušenosti s dodávkami. V některých případech může být tato doba kratší nebo delší. V případě prodloužení dodací lhůty je zákazník informován na e-mailové adrese nebo telefonu, které zadal do objednávky.
Na dotaz – zboží není skladem, dodací lhůty od dovozce nebo výrobce jsou velmi nepravidelné. Aktuální situaci vám zjistíme na dotaz, který můžete zaslat po kliknutí na odkaz „na dotaz“ u vybrané varianty.

Stavy objednávky

Stav objednávky zobrazovaný e-shopem nabývá následujících hodnot:
Nová objednávka - objednávka byla automaticky přijata do systému a čeká na zpracování. Bylo odesláno automatické potvrzení objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. POZOR!!! Pokud Vám nedojde automatické potvrzení objednávky, pravděpodobně jste zadali špatně vaší e-mailovou adresu nebo máte problém s vaší schránkou. V takovém případě nelze doručit ani další automatické e-maily o průběhu vyřizování vaší objednávky. Neváhejte nás proto kontaktovat nebo objednávku vystornovat a vytvořit znovu se správnou e-mailovou adresou.
Zpracovává se - objednávka je vyřizována. Pokud je zboží skladem, čeká v této chvíli na vystavení potřebných dokladů, zabalení a odeslání. Pokud zboží není skladem, ověřujeme jeho dostupnost, abychom vás mohli kontaktovat. V případě, že tato komunikace již proběhla, čekáme, až bude zboží skladem.
Vyřízeno - zboží bylo odesláno nebo připraveno k osobnímu odběru, je vám odeslán e-mail s informacemi o vyřízení objednávky. Pozor!!! Pokud do objednávky zadáte chybně kontaktní údaje, nebude možné vás kontaktovat.
Stornováno - objednávka byla stornována zákazníkem nebo po dohodě se zákazníkem pracovníkem e-shopu
Novou objednávku můžete stornovat telefonicky na telefonním čísle e-shopu - viz. kontakty nebo tlačítkem Storno u vaší objednávky (odkaz na sledování vaší objednávky obdržíte v automatickém potvrzení objednávky e-mailem).

Něco je jinak?

Vždy se snažíme s maximálním úsilím o to, aby vaše objednávky byly vyřízeny co nejdříve a bez problémů a z vaší spokojenosti máme upřímnou radost. I tak se může zcela výjimečně někde objevit nějaký malý zádrhel. A i malé problémy jsou tu od toho, aby se řešili. Pokud už k nějakému problému dojde, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tady pro vás a vyjdeme vám vstříc, jak to jen bude možné.